Merhaba eşim ve ben koronayız. Dün bebeğimizin de ateşi çıkmaya başladı. Doktorumuz sadece calpol verin dedi. Calpol verince düşüyor. İlacın etkisi geçince tekrar çıkıyor. Kaç gün sürecek bu ateş?
2 gündür gram yemek yemedi hemen zayıfladı. Sütüm öyle aşırı da değil ne yapacağım bilmiyorum. Var mı aranızda bebeği korona olan? Neler yaptınız bu süreçte ? 😕😕