Kizlar kizim 4 bucuk aylik avent biberon kulanıyorum yenidogan tek delik ilk zamanlar cok guzel iciyordu son 1 haftadır ilk basta cekiyor sonra birakiyor agliyor sonra geri cekiyor yine ağlıyor sonra wee baby ile verdim 1 2 gun sorunsuz onunla icti simdi onuda icmiyor aventn kafasini cikarym bos sekilde emiyor sonra üstten akitiyorz oyle iciyor acaba nedenn yaa mama icirmek zulüm oldu resmen eninde sonunda iciyor ama agliyor