Rahatlığa alışılmış 😂ben 40 çıktıktan sonra kimseyi istemedim. bebeğime doyduğumu, anne olduğumu, doğum yaptığımı o zaman ben anladım. Meğer çocuğum elime geçiyormuş ki seveyim 😵😐telafi ettim ediyorum 😃 nasılsa hep ben bakcaktım biran önce herkes gitsin de düzenimi kurayım bebeğime bakayım diyordum. Gerçekten de