Mom987 daha 4 aylık, ufacık. zaten şu anda da böyle düşündüğüm için vicdan azabı çekiyorum ama vücudum tükendi. elim kolum tutmuyor bütün gün gezerek emzirmek, uyuturken emzirmeye çalışmak, savaş hali sürekli. bilmiyorum, bittiği gün üzülmem ama uzun süre devam edebilmişsem gurur duyarım sanırım sabrımla