Gamzeburkan Prensesannesi02 ben hep onu kullanırım memnunum ama aşırı bulaşıkli atmam ben makinaya güzelce akıtırım ☺️
Nergisnergis Prensesannesi02 şuan onu kullaniyorum ama kesinlikle bimin ki daha güzel yıkıyo ondan benim makinamda beko
Prensesannesi02 Gamzeburkan makinam beko daha 2 yıllık kullanıyorum bardaklarda bulaşık kalıntısı kalıyor tabakları vs temiz yıkıyor ama bende tabletlerden şüpheleniyorum denemek istedim teşekkür ederim😊