[silindi] harikasınız. Tebrik ediyorum
Post sahibi, öncelikle tebrik ederim. Süt yetmemesi durumu çok nadir olur aslında her şey kafamızda bitiyor. İlk 5 ay kızımı emzirdikten sonra 150 CC süt sağardım. Yani ikizlerim olsa bile yetecekti. Çünkü emzirmeye takmıştım 😅 ikizleri sadece emzirerek besleyen bir yakınım da var mesela. Sonra zamanla terbiye oldu kızıma yetecek kadar sütüm var artık. Instagramda emzirme danışmanı sayfalarını inceler misiniz? Hatta doğumdan sonrası için destek de alabilirsiniz. İnanın mama masrafından daha uyguna gelir destek almak. Mama öcü değil gerekirse verirsiniz ama belki biberon konusunda bilgi sahibi olursanız bu süreci daha rahat yönetirsiniz. Kendinizi çok iyi beslemeye çalışın ve destek alın 😌 kolay gelsin umarım her şey istediğiniz gibi olur.