Kızlar ek gidaya başladık 6 aylık olduk herseyi tattiryorum istediği kadar veriyorum smdiye kadar mama hic vermedm anne sutuyle ilerledik bugun kontole gittik kilo almamis oglum mama ver dedi doktorumuz. Vercegim ek. Gida yok mu dedim yok tadim ayi bu ay doyurcak kadar yedirme dedi tmam dedim aldim mamayi ama icmedi oglum ikidir denedim kusuyor ağlıyor verince ben yinede bildiigmi okuyup ek gidayla doyurmak istiyorum oglumj sizce ne verebilirim