Hanımlar bebeğimde sürekli bi kusma problemi var. Ama bazı günler o kadar çok kusıyor ki mesela bugün sabahtan beri 20 defa kusmuştur. Doktor reflü diyor ama ben alerjiden de şüpheleniyorum. Bugünkü Belirtileri yazayım siz yardımcı olun :
memede huzursuzluk ve meme reddi
sürekli olarak kusma
gürültülü kaka
emerken karnından sesler de geliuor
Daha önceden bir gün öncesinde biber yediğimde de bugünkü olduğu gibi olmuştu, dün de acı değil diye turşu minik biberlerden yemiştim bugün bebeğim çok aşırı huzursuzdu.
kakasında kan yok, kulak arkasında kaşında döküntü yok, yüzünde herhangi bir kızarıklık yok ve ateşi vs yok. Ama alerji denilebilmesi için illa bunların da olması gerekiyor mu ? Bugün gerçekten tükendim. Sütümü sağdım ve vermedim , dolaptaki stok yaptığım sütlerden verdim ama ona rağmen kusma devam etti. Misal bibere ya da turşu gibi şeylere alerjisi var diyelim ben de dün yedim bu vücuttan ne zaman atılır , ya da artık süte ne zaman geçmemeye başlar. Bu arada 2 ay 18 günlüğüz. Bilen biri yardımcı olsun lütfen aşırı üzgünüm.