8karakter_ Merhaba bayanlar doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz ben sezeryan doğum yapalı 3.5 ay oldu hala olmadım normal midir?
Zynep Bünyeden bünyeye değişiyor olabilir hemen hemen aynı zamanda doğum yapmışız bende yeni regl geldi mesela . Vücuda göre değişkenlik gösterir
Mugeela44 1 sene olmayan da oluyor canım 🥰 ben 40 ım çıktı hemen oldum arkadaşım 6 aydır hala olmuyor 🤷🏼♀️
Nelf28 8karakter_ bende sezeryan doğum yaptım ekimde ilk defa bu ay oldum yani doğumdan 5,5 ay sonra.