Balyanak001 Kızlar pazarda bir stant açmayı düşünüyorum fakat nasıl yapacağımı biliyorum nereye başvurmam gerek vs bi fikriniz varmı acaba ?
Zamira Balyanak001 benim eşimde esnaf bazen pazara gidip açardı tezgah oraların da bi başı oluyor sanırım ona danışıyordu birde tezgah için para veriyorsun