serebro elifle büyük ihtimal demek ki tok tutuyor, azalta azalta bırakır inşallah. Yani ac olsa illaki yer ya düşmesin modunuz
elifle serebro aynen azaltmaya çalışıyorum ama yemek yemeyince mecvur veriyorum , kısır bir döngü,hayırlısı bakalım.
serebro hypatia benim bebegim de2 uyku yapıyor. 3 Ana 3 ara öğün nasıl sıkıştırayım ki saat başı yemek vermem gerek gibi oluyor
hypatia serebro o sebeple ben eline pankek, kurabiye, elma, muz, peynir ne varsa veriyorum oynarken yiyor. Siz de öyle demeyin bi bakalım
AsyaDuaOz @serebro mesela 10 gibi kahvaltı 1 gibi ara öğün 3 gibi öğle yemeği 5 gibi ara öğün 8 gibi yemek gibi fakat bebeğinizle ilgili bi durum bu ben daha erken verdiğimde yemem istemiyor acıkmıyor yani daha geç verirsem ağlıyor istiypr bebekten bebeğe değişir bu
serebro AsyaDuaOz öyle tabi illaki değişiklik gösterir de 2 uyku yapınca nasıl bir düzen oturtmak lazım diye sordum
AsyaDuaOz @serebro Ama aralarda ona özgü kek yaparım poğaça yaparım pankek, süt burger, smoothie falan o sebeple saat aralığımız acık
AsyaDuaOz @serebro tek uykuya düşmesi an meselesi. Uyuyp uyandığında ara öğününe denk geliyor akiam üzeri 5 dk uyur sadece
serebro AsyaDuaOz aslında gece daha geç uyumaya başladı ama öğlen 11.30 gibi illaki uyuyor sonra da akşama çok zaman var bir süre daha 2 uyku ama hafiften sinyal veriyor sanki
AsyaDuaOz @serebro Bak akşam mutlaka 9 da gece uykusuna yatırıyorum zaten sabah uyandıktan bi kaç saat sonra uyuduğu için akşama yoruluyor e bide akşam üzeri 5 dk kestiriyor uykusunu alamıyor tam 9 da pili bitiyor
serebro AsyaDuaOz 11.30 ve 4 gibi illaki uyuyor şuan iyice afalliyor oyalanmıyor hiçbirşeyle. Son uykusundan da uyandırınca ağlıyor yine uyutturuyor kendini daha zamanı var sanırım tek uykuya
ant331 serebro benim evim Amerikan mutfak, iş yaparken genelde yanımda oluyor gözümün önünde o yüzden korkmuyorum.
Balbademim3 Yerfistigininannesi hergün belli bir miktar kalsiyum almasına özen gösteriyorum gelişimi için o yüzden sık sık yoğurt vermeye çalışıyorum bu meyveli olabilir, ruşeymli olur bazen zeytinyağlı bazen sade. Durumuna göre. Gece maması yapıyorum uyumadan önce yulaf unu veya pirinç unlu bebe bisküvili. O şekilde ara öğünler onun dışında eline ara ara ekmek poğaça verdiğim oluyor.