elfeyllzdmr Kızlar ek gıda zamanına kadar böyle devam eden var mı ? Hem anne sütü hem mama 0-6 ay boyunca devam ettiren var mı aranızda
Hvnannesi elfeyllzdmr ben 40 günlüğüz mama meme birlikte gidiyoruz çünkü kızım grip oldu burnu tıkandı boğazı da balgamlı oldu maalesef emerken çok zorluk çekiyo o yüzden az emdiği için mama da veriyorum bi süre sonrw kesip iyileşince anne sütüne tek dewam edecem inş
Ygtakn elfeyllzdmr eger mama içiyprsa doktorlar genelde ek gıdaya 5 ayda başlatıyor cevremdeki herkez öle oldu