Egeannesi Merhaba,oğlum 5aylık oldu sayılır.Ayakları çok terliyor.Ayakkabı,patik falan Yok sadece çorapla o kadar terliyor ki resmen ıslanıyor.Böyle bir durum yaşayan var mı acaba? Belki doktorunuza falan danışmışsanız bir fikriniz vardır diye sorayım dedim.Teşekkürler.
SerpilAkbulut Egeannesi benim bebegim küçüklüğünden beri öyle canim şuan 1 yaşında hala daha ayakları çok terler günde 2-3 çorap değiştiriyorum napim 😊
Egeannesi SerpilAkbulut bir sorun yok değil mi? Aman öyleyse sorun değil tabiki, insan bi korkuyor acaba bir sebebi var mı diye😬 Napacaz artık değiştirecez bol bol çorap☺️
SerpilAkbulut Egeannesi yok canım doktora da sordum olabilir dedi arada çıkart havalandir dedi şuan mesela yürüdüğü için daha beter oluyo ekşi ekşi kokuyor bile bazen 😂😂