11 günlük lohusayim bebeğim pazartesi günü enfeksiyondan yoğun bakıma alındı hafid de sarılık vardı doktor hem mama hem anne sütü demişti emzirdikten sinra 30 cc mama veriyorum dün 2 poşet 20 cc kadar süt sağdım verdim hemşirelere ama bu gün sağıyorum damla damla geliyor sağmaya devam mı etsem yoksa bıraksam mı kızım emerken besleme saatinde süt geliyor ama sağarken süt sanki yok gibi ne yapicam ben ya