Myne89 ben anestezistim, yanlış anlamış olabilir misiniz? Çünkü bebepi biz kucağımıza alıyoruz ona oyunlar yaparak oyalayıp yatırıyoruz, doktorda sünnet edeceği bölgeyi iğneyle uyuşturuyor ve sünneti yapıyor. Bizde hep bebekle temasta oluyoruz ağlamasın farketmeden olsun bitsin diye hemencik. Hani bebeği narkozla bayıltmak falan öyle bir şeye hiç şahit olmadım.