edaninannesii Anneler merhaba. Bebeğim bugün 3. Haftaya girdi fakat gaz sancıları ve kaka yapamama sorunu yaşıyoruz gaz damlaları işe yaramadı rahatlatmiyor bile. Sizin önereceğiniz bisey varmı. Kimyon çayı duymuştum bunda doğruluk payı varmı? 🙄
Hvnannesi edaninannesii canım belki yanlış olur bilemem ama ben bunu çok zor durumda kaldığımda yapıyorum bir kulak çöpünün tek tarafını kreme batırıp bebeğin poposuna sokuyorum ama pamuk kısmını tek sokuyorum sonrw biraz açık bırakıyorum bezini gazını da kakasını da bi kaç dkkaya yapıyo rahatlıyor ama hep yapmam alıştırmamak için sende bi dene inş faydasını görürsün
Sevgi4242 edaninannesii canım kimyon anason rezene bunları kaynat bebeğe sabah öğle akşam 1 çy kaşığı ver sende iç gün içinde çok rahatlıyor hemde güzel bir uyku uyumasını sağlıyor sende rahat edersin ama hepsi taneli olarak varya ondan olması lazım aktarda satılıyor başka bişey sormak istersen cevaplarım geçmiş olsun 😇
Sevgi4242 Hvnannesi ama bu yanlış değilmi annesi sence ve makatını ilerde bozma riski var ben çok zorda kalırsam doktora gidiyorum Bi lağman yapıyorlar o zamn rahatlıyor
edaninannesii Hvnannesi bu sekilde denemedim canım bisey olur diye korkuyorum zaten kulak cubugu da iyi.bisey değil pek bebeğin hassas poposu içinn
edaninannesii Sevgi4242 canım bende yaptım onu ama hic bu sekilde denemedim. Ben krem ile değil zeytinyağı kullanıyorum onuda hafif dokunduruyorum bisey olur diye korkuyorum hiç öyle sokup yapmadım
edaninannesii Sevgi4242 teşekkürler canım. Doktoruma sorarım bunuda kullan derse kullanayım bitkisel seyler bebekte pek iyi etki etmiyormuş diye duydum ben uzun kullanıldığı sürece tabi yinede teşekkür ederim kuzum 🥰
Sevgi4242 edaninannesii bende Bi yerde duymuştum ilerde sıkıntı oluyor diye o yüzden seninle paylaşmak istedim canım 😇