Melie
Şükür etmeniz ne kadar güzel 😊 böyle postlar beni çokça mutlu ediyor
Ben gebe kaldığımda oğluşum 6 aylıktı. Aralarında 15 ay var. Zorlandığım,ağladığım günler oldu,oluyor ama inanın Allah yardım elini uzatıyor. Beraber büyüyorlar 😍 birbirlerinde oyun arkadaşı oluyorlar. Paçana yapılacakları yerde birbirlerine yapışıyorlar ki en güzel yanıda bu 😅 yorucu geçtiği kadar eğlenceli geçtiği günler de söz konusu aslında😌
İkinci anneliğiniz çokça hayırlı olsun 😊🌸