Melike571 Happy1003 maden suyu mineral açısından anne sütünden bile daha zengin bebeklere doğduklarında 1 çay kaşığı maden suyu verildiğimde gaz sancısı yaşamıyorsunuz ben hamileyken bile kaç şişe bitirdipimi hatırlamıyorum sıkıntı olmaz bence
asz Happy1003 hamileyken deli gibi içerdim.aş ererdim çok fena.gece bile soda şişesi gözümün önüne gelirdi.doğurdum gebelikten kalan alışkanlık devam etti.hep içtim.13 ay 25 günlük şuan bebeğim hiç sıkıntı olmadı.