queenMother sağol canım benim hiç lekelenme olmadı. 7 aylık kızım var doğumdan 2 ay sonra çıktı aslında doğumdayken varmış ama yapışıkmış ebe alalım şimdi demişti almamış sonra doktor da söylemedi kendi doktorum yoktu. Kendi doktorum gelince o söyledi ve ondan iki gün sonra da dışarı çıktı. Erteleme sebebim kızım, emziriyorum narkoz alacağım için kızım etkilendim istemiyorum. Doktor çok etkisi olmaz dedi ama içim rahat etmiyor yine de hem bir gece hastane de kalmamız gerekecek her yer virüs o yüzden erteledim bende kızımdan eşimden önemli değil ağrı leke birşey yok takılıyoruz beraber ne yapalım 😂😂🤷🏻