Buse- Bebeğim ilk doğduğundan itibaren emzik alıyodu. 2 buçuk aylık oldu. 3-4 gündür de almıyo emzik artık elini emiyo. Napabilirim tekrar emzik alması için
sevgiinci Buse- elini emmesi de iyi bir şey, bir gelişim basamağıdir elini tanımaya baslar. Benim kızım 3buvuk aylik olacak neredeyse 2 aylıktan beri emer elini, 8 aya kadar emen var emzikte ısrarcı olmayın bence