Herkese iyi akşamlar, iftar sonrası hem sohbet hem de bilgi paylaşımı olur diye birkaç şey sormak istiyorum. Oğlum birkaç güne 3 aylık olacak. Şükürler olsun genel sağlığı yerinde. İletişimimiz de günden güne daha iyi oluyor. Gün boyu onunla konuşuyorum, beni takip ediyor mu tepki veriyor mu anlamaya çalışıyorum. Sırt üstü yatırıp oyuncak gösteriyorum vesaire. Sırt üstü yatarken her şey yolunda kendince aguluyor tepki veriyor göz teması kuruyor gülüyor ama kucağa alındığı zaman bir ciddiyet geliyor çocuğa 🤷🏻♀️ babası kucağa alıp evi gezdiriyor o sırada ne kadar karşısına geçip konuşsam da yattığı zamanki gibi karşılık vermiyor. Bu normal mi acaba🙄 ilk çocuğum ve en ufak şeyden bile endişe ediyorum.
3 aylık bebekleriniz nasıl, neler yapıyorlar