mavisimmm20 zynpcavuss resim açılmadı telefonumda ama benim kızımda da iki kaşının ortasında kırmızı leke var doğduğunda göz kapaklarındada vardı o geçti ortadaki kaldı 11aylik suan
Morfrenk Pikabu evet öyleymiş, gözkapakları azaldı şuan 6 aylık ama bitti diyemem güneşte iyice kızarıyor hatta.
izmir3535 zynpcavuss benim benegimde boyleydi dogum lekesi bunlar ama zamanla heciyor dedi doktorumiz.hem alninda hem gozundde var benim kiziminda suan 2 aylik azaldi gibi
Karanelo Canım ben yeni gördüm mesajını da attım sana fotoğrafını benim oğlumun da ağlayınca belirginleşip kızarıyor daha çok özel mesajlarına bakabilirsin