Hanımlar iyi akşamlar 1 yaş geçeli 2 ay oldu. Geceleri ve bazen gün içinde burun tıkanıklığı oluyor. Serum fizyolojik yapıyordum işe yaramadı. Sağlık ocağı illadin diye sprey verdi 5 gün kullanmam gerektiği yazıyordu. O işe yaratmıştı fakat şimdi ara ara özellikle gece yine tıkanıklık oluyor öneriniz var mıdır? Neler yapabilirim ya da hangi dala iyidir.