Hayırlı ramazanlar kızlar. Oğlum 15 aylık. Ek gıda döneminden 8. Aya kadar herşeyi iştahla kendisi tüketiyordu. Sonra ne olduysa oldu eline alıp yediremiyorum. Dr a sordum hazıra alışmış 5 6 saat aç bırak dedi. Gönlüm razı gelmiyor. Akışına mı bırakmalıyım bilemedim. Aynı sorunu yaşayan var mı?