Nisaelizmom Kızlar bebeğim 3 aylık. Sürekli ellerini emiyor diş yerleri mi kaşınıyor anlamıyorum. Eldiven takıyorum onu bile ıslatıyor. Ellerini çekince ağlamaya başlıyor ne yapmalıyım? Fikrinize ihtiyacım var
Kinginthenorth Nisaelizmom ellerini keşfediyor bu zamanlarda ellerini emmesi en doğalı. Eldiven takmayın ya da engel olmayın. Bırakın emsin, sadece ellerinin temizliğine dikkat edin.
Mom070 Nisaelizmom Eldiven neden takıyorsunuz 3 aylık bebeğe? Önce eldiveni çıkarın sonra müdahale etmeyi bırakın bence. Ellerini tanısın kaşımak istiyorsa kaşısın.
Nisaelizmom homosapiens Sb123sb Herkeste durum aynıymış 😌 ilk bebek olunca her hareketi soru işareti bırakıyor 😂🤷🏻♀️
Nisaelizmom Kinginthenorth Kinginthenorth tırnaklarını elini ağzına götürdüğü için arada takıyorum eldiveni 🤷🏻♀️
Fata2014 Nisaelizmom benimde öyleydi bırakın emsin ellerini keşvediyorlar rahatlıyor öyle ben hiç karışmadım diş sandım ama hala aynı diş yok 😂
Prens0205 Nisaelizmom eldiven takma canım ellerini tanımaya başlıyor artık 2 aylıktı başladı bizim ki yapmaya emziriyorum yatıyorum ellerini cok çok bir de ses çıkara çıkara emiyordu herkes aç bu çocuk diyip duruyordu götürdüm doktora doktorumuz söyledi ellerini tanımaya başlıyor emsin diye
haziranin25i Nisaelizmom ellerini keşfettiği için sürekli ağzındadır. Benim kızımda aynı şekilde bir eli yumruk şekilde ağzına tıkıyor diğer eli kulağında 😂
haziranin25i Nisaelizmom öyle hallerini hep videoya çektim açıp açıp gülüyorum hallerine 😂 Serbest bırak kuzum 😘💜