Sariballim Kızlar 10 gün sonra oğlum 4 aylık olucak ilk emzirdiğim zamanlar hiç göğüs ucu yarası falan olmadım ama 1 haftadır sol göğüs ucum cok kötü rsmen mosmor lansinoh krem sürüyorum ama o ucundali ağrı tüm göğüsümü sızlatıyor sizinde hiç böyle oldumu acaba kuvvetli cektiği için mi yara oldu
Sinifcianne Sariballim ya benim de öyle 4 bucuk aylık oğlum sağ göğüs ucumda emerken cok acı oluyor sanki ısırıyor gibi dişi de yok daha neden acaba🥴