Rotavirüs aşısı ağızdan veriliyor. Diğer aşılar gibi değil. Gayet tatlı bir tadı varmış, bebekler çok seviyorlar. Emziriyorsanız emerken bir yandan ucunu ağzına sokup öyle verebiliyor hemşire daha kolay oluyor ve ziyan da olmamış oluyor bebek yutuyor böylece hepsini. Sonrasında ateş vs yapmamıştı bizde