İyi aksamlar herkese kizim 15 aylik olduve hala hic disi yok bir ay onceye kadar tum doktorlar cikar endise etme derken artik disciye gotur diyorlar. 11 aylikken yapilan Kan testinde d vitamini dusuk cikmisti ve duzenli d vitamini kullandik. Buna ragmen halen cikmadi. Dis etine cizik atiliyormus diye duydum ama ne olcak bilmiyorum. Bu hafta disciye gidecegiz ama gitmeden bi fikirlerinizi almak istedim cevrenizde bu kadar gec dis cikaran bebek gordunuz mu hic 😕