prenses10 Kızlar Doktoruna danışan var mı sıra bize gelmiş. Sinovac mı biontech mi tercih edeceksiniz? Bebeğe geçme olasılığı ve zarar verme olasılığı var mı acaba? Bi de benim alerjik astımım var. Çok kararsızım kime sorsam bilmiyorum.
BeautifulMother1 prenses10 ben doktoruma sordum yaptırabilirsiniz bir sorun olmaz dedi eşim biontech oldu ilk gün kolu ağrıdı
Maviyesil121212 prenses10 hamileyim ve olmayı düşünmüyorum , doktoruma danışacağım haftaya gerçi ama ben düşünmüyorum
alioglanmom prenses10 bizim okulda 3 emziren anne var hiç biri olmayı düşünmüyor. Ben sıcak bakıyordum öncesinde ama onlar böyle olunca acaba ne yapsam düşüncesinde kalıyor insan
Kinginthenorth prenses10 benim doktorum ciddi alerjik sorun yoksa biontech önerdi. Siz de bir danışın doktorunuza alerji seviyenize göre.
BDS Keşke bende aşı olabilsem şanslısınız olun tabi. Olmaz iseniz lütfen önceden sağlık kurumuna bildirin olmayanların aşıları çöpe gidiyor.
prenses10 BDS canım inan ki bin kere düşünüyorsun şans değil bence. Şahsen ben olurum ama durup dururken bebeğime bi şey olur diye korkuyorum. Düşünsene Allah korusun minicik en ufak ateşi çıksa kafayı yiyoruz
BDS prenses10 anladım canım daha çok yeniymiş, çok minik, sen daha hassasın bu süreçte 🤗 yeni doğduğunda cam fanusta tutmak istiyor insan 🥰 bebeğiniz doktoruna sorun içiniz rahat etsin.
Papatyam18 Elbereth merhaba bende sağlıkçıyım bebeğim iki aylık. Vuruldunuz mu bebeğiniz nekadarlık merak ettim
Gsyasmin1905 Emziren ve hamile olanlara aşı önerilmiyordu riske atmayın çocuğunuzu bende emziriyorum ve kesinlikle olmayı düşünmüyorum
prenses10 alioglanmom benim de konuşacağım kimse yok sormak istedim sizlere. Doktorum olabilirsin dedi ama yine de insan tesirgin oluyor
prenses10 BDS sordum canım ol dedi ama yine de fikirler nasıl merak ettim ne bileyim garklı bi görüşü olan olur diye mesela. Teşekkür ederim 😘