Ebraryz ya 4 aylik bebegn nrde 8 kilo bunun iyi olup olmadgini soruyosun ne diyelim sna.Yani bunun iyi ve norml olduğunu bildigine adim kadr eminim peki ne amacla açtın bu postu aa bnm bebegm kilosu bu 4 aylik bebgi olupta dha az kilosu olanalr bakin amaciylami.Bize ne senin ebbegnn kilosundn doktorun tarttignda iyimi normlmi diyo demiyosa sor gelip bnu burda demenin bi amanasida anlamida yok.Bunu artik kabul edin her bebegin gelsimi ve kilosu farklidir.Liyaslama yaomak icin sacma sapn postlr acmayin.Burda bazi nedenlerden dolayi bebegi kilo alamayan veya bebginde gelsiim geriliği olan annelerde var ve o anneler sizn bu sacma pastlarinza bakip üzülmek zorunda deiller.Ot bok postu tam seninki olmuş işte.