Bensum Kızım 50 cm doğdu. İlk ay kontrolünde 53 cm di. Bugün 2. Ay kontrolüne gittik 54 cm denildi. Sadece 1 cm uzamış yani. Böyle bi şey yaşayan var mı . ilk kızım da 50 cm doğmuştu 2. Ayda 60 cm di çok şaşırdım farka😞
Cheddar Bensum 2.ayda 60 cm olması anormal aslında :) gayet normal gelişim hem kilo hem de boy olarak takip edildiği için sorun olmaz
izmir3535 Bensum benimde kizim 50 cm dogdu ilk ay 55 cm di 2. ay 57 bir sknti olsaydi dojtorunuz soylerdi endise etmeyin
Bensum Cheddar ilk kızım boy kilo olarak hep öndeydi. Belki ona kıyasladığım için az geldi bu bana. Ama koskoca 1 ayda sadece 1 cm uzaması da biraz endişelendirdi
Cheddar Bensum kilo da mı almamış? Her ay hem kilo hem boy gelişmeyebiliyor. Benim kızımda hep kiloda önde gitti boy 1-2cm 6.aydan sonra açıldı. Her bebek bir olmayacağı için siz persentil tablosundaki değerleri baz alın bence
Bensum Cheddar 1 kilo almış bu ay. Ben hem mastit hem mantar olduğum İçin sütüm çok azalmıştı ondan az aldı sanırım