Arkadaşlar ya, bebeğim memeyi bıraktı mama alıyor. Daha doğrusu almayı kabul etmiyor. Ek gıdaya geçtik onu da kabul etmiyor. Sürekli karın doyurma derdindeyim. Bütün günüm karnını doyurmakla geçiyor. 3 saatte bir zar zor 90 ya da en fazla 120 içiyor ama zar zor içiriyorum. Normalde kaç cc içmesi gerekiyor ? Ve sizce neden böyle yapıyor ? Biberon demeyin çünkü başka türlü de böyle….