Gece emmesini kesmelisin bence, gündüz emmeye devam etmeli. Bizim Dr günde 3 kere emzir demişti sabah uyanınca, öğlen akşam uykusuna geçerken emziriyordum. Şimdi iki yaşına az kaldı günde 2 emzirmeye düşürdüm. Çocuklar emmeyi kesselerde belli bir yaşa kadar yinede uyanıyorlar geceleri. En iki yaşına kadar anne sütü almalı bence ✌️