Merhaba arkadaşlar.
kızım 34+5 de doğum yaptım kızım şuan 2 ay 20 günlük sütüm yetmiyor mama kullanıyorum bir öğünde 120 cc hazırlıyorum. Tozuyla beraber 130-140 cc gibi oluyor yiyor kusmuyor.Sizin çocuklarınız aynı süreçte kaç cc içiyordu nasıl ilerlediniz. Her bebek aynı olmaz elbet ama örnekler duymak istiyorum 🙏🏻