tubaerva merhaba anneler, normal dogum yapali 14 gun oldu lavabo sonrasi elime dikis ipi dustu bu normal mi? dikisler kendiliginden kaybolup gidiyor diye biliyordum. dikisim mi patladi acaba diye evhamlanmaya basladim . bilgisi olan var mi?
Devrinkadini tubaerva hayır canım sorun yok bazen lavaboya çıktığında farkına varmadan düşer bazen ele gelir sorun yok
Cicianne06 tubaerva cnm benimde 14 gün oldu kanamam devam ediyor mu benim kesilmişti bugün gene geldi kan 😵 bide dikişlerim çok kaşınıyor hâlâ düşmedi sanırım benimkiler
Fatmanur-ali Cicianne06 2 ay kanama oldu benim bir türlü temizlenememistim ama kahverengi leke gibi çoğunlukla
tubaerva Cicianne06 benim ilk gunden kanim yok gibi. dun ilk dikisim dustu. kasinmasi iyilestigini gosteriyor normaldir bendede oluyor ama kuru tutmak iyilesmeyi hizlandiriyor