Muchkin Merhaba 5 aylık bebegim dundendir ateşi var fitil falan verdim geçiyor ama yine ateşi çıkıyor mama ile besleniyor ve şimdi kakasini yaptığında çok koyu yeşil ve çok sıvı bir şekilde yaptı hastaneye gitmeliyim sizce lütfen bilgisi olan yazabilir mi
Minigimm1 Muchkin ay kuzum ya bence hiç durmadan götür hastaneye ama dikkatli ol benim kızım nöbet geçerdi 2 gün hastanede kaldık orda rota virüs bulaşmış aşısıda yoktu kaç gündür ishal kusma ateş vardı ama ateşi iki gündür yok bende veriyordum ilaç düşüyor sonra yine çıkıyordu ay çok dikkatli olun ihmal etmeyin ya çok kötü
Muchkin -erCansu- ateş-i anlından mi enseden mı ölçmek doğru yanıtı verir acaba enseden 38,5 cikiyor alnından 36
Sarikuzumalp Muchkin siz zaten elinizle ateşin yüksekliğini anlarsınız evde koltuk altı ölçeriniz varsa mutlaka koltuk altını ölçün.
-erCansu- Muchkin şakaklar ve alnın ortasından 3 noktadan ölçün bide en doğrusu kol altı ateş ölçer veriyor
Muchkin Cheddar işte çocuğun anlı çok sıcak değil ama vücut ve kafa arkası yanıyor resmen ordan ölçünde 38 buçuk çıktı alnından 36 anlamadım bende uzaktan ölçekler yanlış sonuç veriyor koltuk altı alicam yarın sabah hemen
Minigimm1 Muchkin ah keşke aşısını yaptırsaydım diyorum şimdi o kadar pis bir şey ki anlatamam inşallah değildir sizin
Vanilya Muchkin Canım koltukaltı ölçüm yap. inatçı bir ateşe benziyor. Gitmelisin 38 in üstünde ise ateş ve inatçıysa
Muchkin Vanilya ılık duş aldırdım bidaha fitil verdim uyudu şimdi geçti ama sabaha kadar devam ederse gidecem dişten olabilirmi diye düşünüyorum da geçen hafta ici aylık rutin kontrolde idrar kan tahlilleri aldık hoc bisey yoktu aniden oldu işte ateş ölçerim uzaktan ölçen olduğu için sürekli farklı sonuç çıkıyor biraz daha bekliyecen ilaç etkisi gidince devam ederse kesin giderim artık sağolun bu arada sizlerde
Sewm Muchkin bence hastaneye gidin daha sağlıklı olur cünkü ateş iyi değil 38 üstüne çıkması.dişten dolayı olsa bu kadar çıkmaz eğer dişler belirginleşmediyse tabi .rota virüsü icin ilk oğlum geçirdi çok şükür toparlandı her hastalık zordur ama panik yapmadan hastaneye gitmek en iyisi yada yarın giderim derseniz ateşi sabaya kadar takip edin.birde çok fitil vermeyin iyi degil onlar Canım
Aysetrkz Muchkin çorabına limon sıkın ve giydirin ateşi hemen alıyor çorap sırılsıklam limon olsun ve üstüne bişey giydirmeyin evi havalandırın