Zuzumeg 2kizbiroglan şimdi çok şükür iyi iyileşti ilaçları kullanınca ama tabi sigarası yok antrenörlük yaptıgı için sporunu da yapıyor onunda faydası oldu tabiki
Zuzumeg 2kizbiroglan ya üzüldüm çok geçmiş olsun lütfen filyasyon ekiplerinin getirdiği ilaçları söylendiği şekilde kullanmayı ihmal etmeyin bu virüsün tek çözümü o ilaçlar başka türlü atamıyorsunuz vücuttan daha kötüye gidiyo kullanmayınca
Sakura-chan 2kizbiroglan şuan nasıl durumu ben eşimi acile getirdim . Yüksek tansiyon ateş baş donmesi mide bulantısı vardi . Bugün 5. Günüydü
2kizbiroglan Sakura-chan eşimin ateşi yok ama kaburgası agriyo öksürüyor iştahı Yok hiç uyuyamiyo ağrıdan Rabb’im sifa versin inşallah 😔
NesliEce 2kizbiroglan var cnm kndne de yaptr sendede ckablr.. Bzde dun verdk test bende esimde korona cikti