2kizbiroglan Eşim de yeni yeni korona belirtisi vardı . dün gidip test yaptı negatifti ama bugün daha kötü çok rahatsız hep korona belirtileri var .acaba yine gidip test yapsinmi bilemedik .negatifken birgün sonra pozitif olma ihtimali varmı?
Mom088 2kizbiroglan covid belirtisi aynı zamanda soğuk algınlığı belirtisi gibi belkş böyle birşeydir .
Rabia_deren 2kizbiroglan var canım tekrar versin. Kayınvalidemin eşide rahatsızlandı ilk negatif çıktı. Sonra tekrar verdi pozitif çıktı
Elif1010 2kizbiroglan evet ben eşim koronaydı bana test yapmadılar bende burnum akıyor diye bir gün sonra aradım geldiler negatif çıktı ama o gün burnum cidden akmaya başladı bir gün sonra dedeme gelmişler testi yanlış diye dedim benimde yanlış büyük ihtimal yine yaptılar ve pozitif çıktı
-erCansu- 2kizbiroglan benm komşumun eşine soğuk algınlığı deyip yolladılar 2 gün sonra daha kotu oldu pozitif çıktı dayimda aynı şekilde ilk negatf cikti sonra pozitif negatif olayına güvenerek herkese bulastirdi sagolsun
Thenewmom Evet var arkadaşımın annesi ve babası temaslıydı temastan iki gün sonra test yaptırdılar negatif çıktılar ama evde karantinadaydılar 10. Günde belirtileri başladı test verdiler ve pozitifler. İnşallah değildir ama bi test verse fena olmaz
2kizbiroglan -erCansu- eşim şuan şehir dışında esimede oyle dediler negatif çıktı . Bı sürü temas oldu insanlarla . Ama çok kötü durumu yine gidip vermesi gerekiyor
2kizbiroglan Zekzek dün göğüs ağrısı ve öksürük vardı .bugün titreme üşüme iştahsızlık ve sürekli su içiyor
Elif1010 Zekzek benim sadece burnum aktı başım ağrıdı eşim kusma ve baş ağrısı ile başladı bütün berlirtileri gösterdi daha sonra Babannem burun akıntısı Dedem de hiç belirti yoktu ve 2 Side kalp hastası