Kızlar oglum 9 nisan 1 yası oldu. Ama hala yurumuyo korkuyo sanki, dakikalarca hic bi yerden tutmadan ayakta duruyor, bi yerlerden tutub yuruyo ama serbest yurumyo. Dr normal dedi tedirginde degilim, ama her seyi cabuk yaptı zamanından once otırma emekleme ve s bu nednen boyle oldu anlayamadım😄 sizinkiler ne zaman yurudu?