Bebeğim beş aylık çok huysuz meme reddi var mecburen sagdıgım sütlerden verilecek günde bir ya da iki kere olabildiğince gitmeye çalışacagım ama ister istemez alacak onu sizce meme reddini yaşarken biberondan aldıgı için tamamen bırakır mı memeyi 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum ama sanki bırakacak korkusu sardı içimi var mı benim gibi olanlar ne yapıyorsunuz ya da önerisi olan ????