Merhabalar, bugün bexsero 2. dozumuzu olduk. İşk dozda hafif ateş dışında hiç bir sıkıntı yaşamamıştık ancak 2. dozdan sonra ateşimiz henüz yüksek değil ama aşı yerinde hassasiyet, aşırı ağrı ve sürekli ağlama var. Çok sık yan etkilerinde var. Benim sormak istediğim ilk dozda yan etki gözlenmezken ikinci dozda çok zorlanması normal mi? Yaşayan var mı? Nedeni ne olabilir doktoruna daha önce danışan oldu mu? Teşekkürler. Lütfen bu aşıyı yaptıran anneler dönüş yaparsa sevinirim.