Sare123 benim rutin dosyamda 1 ile 3 ay arası görünüyor doktorumuz en ideali 2.ay demişti, 2.ayda götürdüm biraz sorunumuz çıktı, çift bez bağladık 1 ay biz,3. Ayı bekleme derim 1 yada 2.ayda mutlaka götür ama 1.ay yanıltıcı olabiliyor dedi doktor bize