AselinAnnesiiiiii spinal anestezi sonrası ben de yaşadım aynısını. Hatta yardım olmadan bebeği kucağıma alamıyordum. Omuz bölgenize sıcak su torbası koymak ve bol su içmek dışında yapacak bir şey olmuyor. Masaj yapacak biri varsa masaj da rahatlatıyor ama benim yaklaşık 2 hafta sürmüştü. O geçtikten sonra da kalçamdan bacağa inen bir ağrı başlamıştı, o da 40’ımız çıkana kadar devam etti. Sezeryan, ameliyatlı doğum olduğu için bol bol dinlenmeye çalışın, toparlanma süreci zaman alıyor. Geçmiş olsun