Nelf28 emzik iyi ki var 😁 kızım 5 günlükken verdim şimdi 13 aylık sadece uykuya geçişte kullanıyor. Gerçekten çok büyük rahatlık, bir arkadaş emzik=uyku yazmış çok haklı. Emziği verir vermez uyku moduna geçiyor. Doğum yapcak tüm arkadaşlarıma mutlaka emzik tuttur, dene diyorum. 1.5 yaşında bıraktırmayı düşünüyorum.