Filuk6161 Kızlar merhaba bugun ikizlerim aşı oldu iki şer kere baldırlarından 2 aylıklar eve geldik çok ağlıyorlar bağırarak soguk terliyorlar kafalarından ateşleri şimdilik 37.4 acaba agrı kesici fitil versemmi??
Azel Filuk6161 ateşlerini sürekli kontrol edin . 37.5 ve üstü olursa bir çay kaşığı kadar calpol verin . 24 saat sürer ateş ilk iki gün özellikle dikkat edin . Çok huzursuzlarsa da verebilirsiniz , muhtemelen ağrıyordur aşı yerleri . Çok geçmiş olsun
Hygge Filuk6161 Hemşire bana 37.5 olursa 1 çay kaşığı calpol ver demişti. Hemşirenize yazıp sorma imkanınız varsa sorun isterseniz bir şey demediyse, soramıyorsanız da verin bence 1 kaşık calpol
Filuk6161 Teşekkürler kızlar. Ben Almanya’da yadıyorum bana fitil yazdı Dr. Paracetamol Türkiye’de parol olarak geçiyor zannedersem.
Azel Filuk6161 oradaki sistem nasıl işliyor bilmiyorum ama burada çok yüksek ateşlerde fitil öneriliyor.