Cancan-13-03 7,5 aylıkken tutturdum🤭😂anca😂😂😂daha çok yeniyiz yani emzik konusunda. İhtiyac nedenimde beni sadece uyurken ve kaka yapmak için emmek isterdi. Memeyi artık emmeyince biberon da bu ihtiyaçlarına cevap vermedi emzik tutturmaya çalıştım. Ama öyle ağzına alıp uzun uzadıya emmez işte uykuya geçene kadar yada gazını çıkarana kadar belki bir on dakika.