Aysel_11 hayatbuiste sobalı evimiz de camı açtım şimdi hep hava iyi olunca eşim balkonda akşam tv izlemeye giriyo sadece gece yatak odasına gidiyo bende aşının huysuzluğu diye calpol veriyorum rahatlasıb diye çocuğa
hayatbuiste Karabiber57 İshal oldukları söyleniyor ama. Bizde olmadı. Huzursuzluk oldu bir de kusma oldu ikisinde de. Ateş de çıkabilir. Benim büyük oğlanda biraz ateş oldu indi hemen.
Kusannesi Aysel_11 huysuzsa calpol verebilirsin ağrısı vardır oglumda bizimle atlattı 1 gece uyumadı ve burun akıntısı oldu korkma canım