Ben gecen pazartesi oldum canim karnina gaz doldurduklarindan dolayi gece hastane odasinda cok gaz kacirabilirsin dikkat et😁😁 ilk gun agri oluyo biraz ama agri kesicilerle hemen geciyo Ertesi gunu eve geldim ben 2 gun sonra korona olunca ameliyati coktaan unutmustum😒 yarin dikislerim alinacak heralde rahat banyo yapabilirim artik cok geçmiş olsun korkulacak bi ameliyat degil sonrasinda yemene içmene dikkat et bende cok mide bulantisi yapmıştı dikkat etmedigim icin🙏