Kivancurazmomy12 ya günaha girmem diye düşünüyorum, lütfen tutmayın yazık değil mi bebeğinize daha minnacık sadece size muhtaç şu an. Bu annelere dinen verilen bir hak zaten, sonra yine tutarsınız, bebeğinizi gıdasız bırakıp bırakmayacağınızdan emin olmadığınız, hele de daha minicik olduğu zamanda niye tutuyorsunuz ki? Yargılamak için söylemiyorum bu arada bana düşmez ama üzülüyorum böyle şeyleri görünce ondan.