GizemHazal merhaba karantinamin son gunu bebegim 4 aylik. Cok yoruldum zorlandim bu süreçte ancak ilac icmedim. Aspirin, c vitamini, zencefil ictim her gün. Bebegim de öksürüyordu ona da bir hafta ventolin verdik. Simdi ikimizde iyiyiz ama ben hala halsizim. Durumunuz kotu olursa ilacinizi icersiniz bebege bir hafta mama verebilirsiniz. Yoksa da benim gibi yaparsiniz.